Obsah
Část první – všeobecná ujednání 2
I. Definice 2
II. Obecná ustanovení 2
III. Uzavření smlouvy 3
IV. Uživatelský účet 4
V. Autorské dílo a digitální obsah 4
VI. Cenové a platební podmínky 4
VII. Práva a povinnosti pořadatele 5
VIII. Práva a povinnosti zákazníka 5
IX. Místo a čas plnění a jiná ujednání 6
X. Práva z odpovědnosti za vady 6
Část druhá – Zvláštní podmínky pro spotřebitele 7
XI. Informační povinnost vůči spotřebiteli 7
XII. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem 8
XIII. Vadné plnění 9
XIV. Práva z vadného plnění – digitální produkty 9
XV. Vyřízení reklamace 10
Část třetí – Závěr 10
XVI. Závěrečná ustanovení 10
Příloha č. 1 k VOP – Formulář pro odstoupení od smlouvy 11
Příloha č. 2 k VOP – Formulář pro reklamaci 12
Část první – všeobecná ujednání
I. Definice
- Pořadatel – MUDr. Miroslav Gregor, Ph. D., se sídlem Smrkový Týnec 63, 538 21, Rabštejnská Lhota, Česká republika, IČO: 18833349, e-mail pro komunikaci: info@mujprirozenyporod.cz a provozovatelem stránek www.mujprirozenyporod.cz
- Zákazník – fyzická nebo právnická osoba, která projevuje vůli uzavřít smlouvu s pořadatelem
- Spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nebo komunikaci se pořadatelem, nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
- Podnikatel – zákazník, který není spotřebitelem.
- Stránky pořadatele – www.mujprerozenyporod.cz
- Služba – plnění poskytované pořadatelem v podobě:
- prezenční služby:
- umožnění jednorázové osobní účasti zákazníka na off-line vzdělávací akci („Přednáška“)
- digitální služby:
- umožnění jednorázové osobní účasti zákazníka na on-line vzdělávací akci („Webinář“) nebo
- zpřístupnění digitálního obsahu (videozáznam Přednášky či Webináře, dále též „Záznam“) zákazníkovi po smluvenou dobu prostřednictvím uživatelského účtu.
- prezenční služby:
- Autorská díla – díla, která naplní definici § 2 autorského zákona a jsou předmětem plnění pořadatele, zejména zvukové nahrávky a audiovizuální díla. Autorská díla včetně jejich částí nelze zásadně užívat bez oprávnění poskytnutých pořadatelem.
- Licence – oprávnění k výkonu práva užít autorské dílo ve sjednaném rozsahu.
II. Obecná ustanovení
- Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na všechny smlouvy o poskytnutí služby ujednané mezi pořadatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním VOP.
- Při uzavírání smluv podle těchto VOP se vychází ze skutečnosti, že zákazník je seznámen s těmito VOP a dalšími níže popsanými dokumenty. Pořadatel a zákazník se společně označují také jako „smluvní strany“.
- Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí s pořadatelem uzavíraných smluv.
- Smluvní vztahy mezi zákazníkem a pořadatelem se řídí právem České republiky (rozhodné právo), zejména zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (dále jen „autorský zákon“), zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“), z ustanovení občanského zákoníku například § 2586 a násl. upravujícími smlouvu o dílo, § 2358 a násl. upravujícími licenční ujednání. Je-li zákazník spotřebitelem, aplikují se také ustanovení na ochranu spotřebitelů.
- V případě, že se spor vzniklý mezi smluvními stranami nepodaří urovnat dohodou, pak smluvní strany dohodou zakládají pravomoc k rozhodnutí takového sporu soudům České republiky (pokud tato již nevyplývá či nebude vyplývat z účinných právních předpisů) a místní příslušnost obecnému soudu pořadatele dle sídla ke dni podání návrhu na zahájení soudního řízení.
III. Uzavření smlouvy
- Smlouva mezi zákazníkem a pořadatelem se uzavírá tak, že zákazník na stránkách pořadatele zvolí službu, o kterou má zájem, vloží ji do košíku, a službu závazně objedná vyplněním objednávkového formuláře a stisknutím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“. Stisknutím tohoto tlačítka je smlouva mezi zákazníkem a pořadatelem uzavřena a tím okamžikem je zákazník vázán těmito VOP. Zároveň má bezprostřední povinnost zakoupenou službu zaplatit (bude přesměrován na platební bránu).
- Uzavřením smlouvy zákazník souhlasí s tím, aby mu byla služba zpřístupněna (a tím byla smlouva splněna, či bylo započato s jejím plněním) před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že poskytnutím plnění v dané lhůtě mu zaniká právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem, a současně zaniká právo na vrácení peněz. Krom toho, že s výše uvedeným souhlasí v těchto VOP, svůj souhlas výslovně potvrzuje přímo v rámci objednávky před stisknutím tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“.
- Po závazném objednání služeb zákazník od pořadatele obdrží potvrzující e-mail s těmito VOP a zásadami zpracování osobních údajů, a připomenutím, že zákazník výslovně souhlasil se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a že bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká vaše právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Tento potvrzující e-mail zároveň představuje potvrzení o uzavření smlouvy dle občanského zákoníku.
- Je-li předmětem služby Přednáška nebo Webinář, nejpozději den před jejich konáním zákazník dále obdrží e-mail s podrobnými informacemi o místě a času konání Přednášky, resp. obdrží odkaz a pokyny ohledně připojení k Webináři.
- Je-li předmětem služby poskytnutí Záznamu Přednášky nebo Webináře, který již proběhl, zákazník obdrží nejpozději do 24 h od úhrady přístupové údaje k záznamu. Pokud si zákazník kupuje Záznam z Přednášky či Webináře, který teprve proběhne, obdrží ho v případě Webináře do tří dnů po jeho uplynutí a v případě Přednášky nejpozději do 14 dnů od jejího konání.
IV. Uživatelský účet
- Společně s první objednávkou je zákazníkovi automaticky zřízen uživatelský účet, ve kterém se evidují zákazníkovy kontaktní a fakturační údaje (jméno a příjmení, e-mail, telefon, adresa), historie objednávek a přístup k digitálním službám.
- Zákazník je povinen kontrolovat a zavčas aktualizovat všechny zadávané údaje.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen o těchto přístupových údajích zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat, ani účet zpřístupnit třetím osobám. Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za zneužití přístupových údajů údajů.
- Pořadatel je oprávněn uživatelský účet zrušit, a to zejména v případě, když jej zákazník více než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti ze smlouvy.
- Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
V. Autorské dílo a digitální obsah
- Obsah Přednášek i Webinářů je autorským dílem pořadatele. K jeho užití, ať už přímou účastí na Přednášce nebo Webináři, nebo jeho zhlédnutím ze Záznamu, poskytuje pořadatel zákazníkovi licenci v rozsahu stanoveném smlouvou, případně v rozsahu níže uvedeném.
- Není-li v licenční smlouvě sjednáno jinak, zákazníkovi je udělena nevýhradní licence k užití autorského díla pro účel vyplývající ze smlouvy, územně neomezená, v množství a v časové přístupnosti dle objednávky (není-li v objednávce uvedeno jinak, je množství 1 ks a časová přístupnost 30 dní od zpřístupnění Záznamu), bez oprávnění udělovat podlicence nebo oprávnění k výkonu majetkových autorských práv třetím osobám. Licenční odměna je zahrnuta v ceně služby.
- Autorské dílo nesmí být užíváno způsobem snižujícím hodnotu díla.
- Změna digitálního obsahu – Pořadatel je oprávněn poskytovaný digitální obsah změnit po dobu sjednaného užívání, aniž by se jednalo o změnu nezbytnou pro zachování digitálního obsahu bez vad, zejména z důvodu zvýšení užitečnosti pro zákazníka, kompatibility s aktuálním stavem poznání a trendů, technického pokroku a legislativních změn. O této změně zákazníka informuje s dostatečným předstihem.
VI. Cenové a platební podmínky
- Aktuální cena každé jednotlivé služby je uvedena na stránkách pořadatele a je stanovena v českých korunách. Pořadatel není plátcem DPH.
- Cena služby zůstává platná od okamžiku uzavření smlouvy do okamžiku splnění smlouvy, ledaže došlo ke změně smlouvy.
- Není-li sjednáno jinak, cena je v plné výši splatná okamžikem uzavření smlouvy. Nároku na zaplacení ceny nebrání, trpí-li služba takovými vadami a nedodělky, které nebrání jejímu užívání.
- Není-li sjednáno jinak, zákazník hradí cenu předmětu plnění v plné výši bezhotovostně bankovním převodem na účet pořadatele nebo kartou on-line prostřednictvím platební brány a k úhradě je vyzván automaticky bezprostředně po uzavření smlouvy. Daňový doklad je následně vystaven v elektronické podobě a zaslán zákazníkovi prostřednictvím e-mailové komunikace. Dnem zaplacení ceny se rozumí den připsání částky na bankovní účet pořadatele.
- Zákazník a pořadatel si mohou sjednat také jiný způsob hrazení ceny předmětu plnění než výše uvedený.
- Účinnost smlouvy je vázána na uhrazení ceny. Až po uhrazení ceny se pořadatel zavazuje rezervovat účastnické místo na Přednášce nebo Webináři, resp. poskytnout přístupové údaje k Záznamu.
VII. Práva a povinnosti pořadatele
- Pořadatel se zavazuje zákazníkovi dodat službu v ujednaném čase a místě, a jedná-li se o Webinář nebo Záznam, v dostupnosti on-line a minámálně Full HD 1080p kvalitě. Zákazník odpovídá za kvalitu svého internetového připojení a odpovídající hardwarové a softwarové vybavení v době konání Webináře, resp. v době zhlédnutí Záznamu.
- Jestliže nastanou okolnosti mající charakter vyšší moci, které brání pořadateli v plnění smluvních závazků, má pořadatel právo přiměřeně prodloužit termín dodávky služby nebo od smlouvy odstoupit. O této skutečnosti je pořadatel povinen zákazníka informovat. Ani v jediném případě nenese pořadatel odpovědnost za vzniklé škody. Za takové okolnosti strany považují zejména přírodní katastrofy, živelné pohromy, revoluce, stav nouze, válečný stav, válečný a ozbrojený konflikt, pandemie, embargo, vysoké nepředvídatelné zvýšení cen inflace, terorismus, neočekávaný výpadek elektrické energie, neočekávané povětrnostní podmínky a nemoc pořadatele.
VIII. Práva a povinnosti zákazníka
- Zákazník je povinen sdělit pořadateli veškeré informace potřebné k bezproblémovému poskytnutí služby, zejména informovat pořadatele o nedostupnosti, změně nebo zrušení e-mailové adresy, sloužící ke komunikaci mezi pořadatelem a zákazníkem.
- Zákazník může odstoupit od smlouvy, je-li zřejmé, že služba nebude řádně a včas poskytnuta, a jestliže pořadatel neučiní nápravu ani v přiměřené době poskytnuté zákazníkem.
- Odstoupí-li zákazník z jakéhokoliv důvodu od smlouvy o digitální službě, zdrží se užívání digitální služby, a pořadatel může zákazníkovi zabránit v dalším jejím užívání, a to zejména tím, že mu digitální službu nebo uživatelský účet znepřístupní.
- Zákazník nemá právo na náhradní plnění, nedostaví-li se řádně a včas na zahájení objednané Přednášky či Webináře nebo neobstará-li si internetové připojení a odpovídající softwarové a hardwarové vybavení potřebné pro užití digitální služby.
IX. Místo a čas plnění a jiná ujednání
- Časem a místem plnění je čas a místo uvedené na stránkách pořadatele u dané služby, resp. v potvrzení objednávky, a jedná-li se o službu poskytovanou on-line, je místem plnění internetový odkaz zaslaný na e-mail zákazníka nejpozději den před plánovaným poskytnutím služby.
- Je-li předmětem služby dílo s nehmotným výsledkem, považuje se předmět plnění za předaný, je-li dokončen a pořadatel umožní zákazníkovi jeho užití. Smluvní strany se dohodly, že předmět plnění může být předáván prostředky komunikace na dálku (např. zasláním linku do cloudového uložiště pořadatele, případně jako příloha elektronické zprávy). Zákazník se zavazuje potvrdit pořadateli neprodleně převzetí díla.
- Nelze-li službu poskytnout pro nemoc pořadatele, špatné povětrnostní podmínky nebo vyšší moc, pořadatel bezodkladně zašle zákazníkovi na jeho e-mail náhradní termín realizace služby. Nesouhlasí-li zákazník s náhradním termínem, je oprávněn od smlouvy odstoupit a žádat vrácení již zaplacené ceny, a to nejpozději do 3 dnů ode dne oznámení náhradního termínu; po marném uplynutí této lhůty, resp. v den náhradního termínu poskytnutí služby již od smlouvy odstoupit nelze.
X. Práva z odpovědnosti za vady
- Je-li předmět smlouvy splněn vadně, má zákazník práva z vadného plnění. Vadně je plněno zejména, nemá-li předmět plnění stanovené nebo ujednané vlastnosti a existuje tedy rozpor poskytnuté služby se smlouvou (např. zákazníkovi není poskytnuta služba v ujednaném místě a čase, rozsahu nebo kvalitě).
- Uzavírá-li smlouvu se pořadatelem podnikatel, postupuje se podle příslušných ustanovení občanského zákoníku v platném znění. Právo podnikatele z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na podnikatele, byť se projeví později. Postup při vyřízení reklamace uvedený v čl. XV. Vyřízení reklamace, se použije přiměřeně.
- Další práva a povinnosti zákazníka – spotřebitele z vadného plnění stanoví část druhá – Zvláštní podmínky pro spotřebitele.
- Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje zákazník osobně, nebo prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (na e-mail pořadatele uvedený v čl. I. Definice). Uplatnit vady musí zákazník bez zbytečného odkladu poté, kdy je zákazník zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl, nejdéle však do 6 měsíců ode dne převzetí předmětu plnění, není-li dále stanoveno jinak. V případě zjištění vad množstevních u předmětu plnění je zákazník povinen tuto vadu uplatnit nejpozději do 3 dnů od převzetí předmětu plnění.
Část druhá – Zvláštní podmínky pro spotřebitele
XI. Informační povinnost vůči spotřebiteli
- Zákazník – spotřebitel má zejména tato práva:
- Právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy – informace jsou obsaženy na stránkách pořadatele a v těchto VOP,
- Právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. e-mail, za podmínek stanovených v těchto VOP (čl. XII. VOP) a platné právní úpravy,
- Právo z vadného plnění (čl. XIII. VOP).
- Právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy u České obchodní inspekce – www.coi.cz. Pro řešení sporů z kupních smluv uzavíraných online lze také využít platformu nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr;
- Právo obrátit se se svojí stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Pořadatel je oprávněn ke své činnosti na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů;
- Právo obrátit se se svojí stížností na pořadatele. Kontaktní adresou i adresou pro vyřizování stížností je e-mail: info@mujprirozenyporod.cz Informaci o vyřízení stížnosti zasílá pořadatel na elektronickou adresu spotřebitele.
- Právo na ochranu: Jste-li spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, bude vám poskytnuta tato vyšší míra ochrany.
- Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení a náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Pořadatel není ve vztahu k zákazníkům vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku. Pořadatel nevyužívá automatizovaného rozhodování o ceně.
- Se zákazníkem mohou být individuálně uzavřeny smlouvy na dobu neurčitou a smlouvy, jejímž předmětem je opakované plnění. V takovém případě pořadatel zákazníka s předstihem, nejpozději však v nabídce na uzavření smlouvy informuje o celkové ceně a sdělí mu také údaj za jedno zúčtovací období (kalendářní měsíc), údaj o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku.
- Ceny služeb a zboží na stránkách pořadatele jsou konečné (nepřičítá se DPH). Pořadatel není plátcem DPH. Pořadatel zákazníka – spotřebitele nejpozději v nabídce na uzavření smlouvy informuje o veškerých poplatcích, včetně ceny za dopravu zboží, způsobech platby, způsobech a času dodání zboží/služeb.
- Pořadatel zásadně vyžaduje povinnost uhradit přiměřenou zálohu na služby/zboží; podmínky stanoví čl. VI. VOP.
XII. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem
- V případě uzavření smlouvy pomocí prostředků komunikace na dálku nebo uzavřené mimo obchodní prostory pořadatele je zákazník – spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy (služby) a jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží.
- Zákazník – spotřebitel právo odstoupit od smlouvy dle přechozího odstavce nemá:
- u smlouvy poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty;
- v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; podnikatel tímto současně poučuje spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy a v případě započetí plnění v průběhu lhůty pro odstoupení, musí spotřebitel podnikateli uhradit náklady na již uskutečněné plnění (§ 1837 písm. a/ občanského zákoníku),
- při uzavření smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám (§ 1837 písm. d/ občanského zákoníku),
- v případě uzavření smluv o využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období, např. Přednáška, Webinář (§ 1837 písm. j/ občanského zákoníku),
- v případě uzavření smluv o dodání digitálního obsahu (např. Záznam Webináře či Přednášky), pokud nebyl dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním, v případě plnění za úplatu, pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; podnikatel tímto současně poučuje spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.
- V případě odstoupení od smlouvy ponese zákazník – spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odstoupit od smlouvy lze jakýkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči pořadateli; k odstoupení od smlouvy lze využít formuláře, který tvoří přílohu k VOP.
XIII. Vadné plnění
- Práva a povinnosti spotřebitele z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ust. § 1914 – 1925, § 2099 – 2112, § 2161 – 2174, § 2208, § 2389g – 2389s občanského zákoníku.
- Níže uvedená práva z vadného plnění se dále nepoužijí:
- u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
- na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
- u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím,
- vyplývá-li to z povahy věci.
XIV. Práva z vadného plnění – digitální produkty
- Pořadatel odpovídá spotřebiteli, že digitální obsah odpovídá ujednaným vlastnostem, je vhodný k účelu, pro který jej spotřebitel požaduje a s nímž pořadatel souhlasil, je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití.
- Pořadatel dále odpovídá spotřebiteli za to, digitální obsah je také vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které může uživatel rozumně očekávat, je poskytován s příslušenstvím, které může uživatel rozumně očekávat, a odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které poskytovatel zpřístupnil před uzavřením smlouvy.
- Má-li digitální obsah vadu, může spotřebitel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by digitální obsah měl bez vady. Pořadatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil uživateli značné obtíže, přičemž se zohlední povaha digitálního obsahu a účel, pro který ho uživatel požadoval.
- Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo u nikoliv nevýznamné vady odstoupit od smlouvy, pokud a) poskytovatel vadu neodstranil (dle předchozího odstavce) nebo je z prohlášení pořadatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro uživatele, b) se vada projeví i po odstranění, nebo c) je vada podstatným porušením smlouvy.
- U digitálního obsahu poskytnutého jednorázově (např. online školení, digitální fotografie nebo videa) pořadatel odpovídá spotřebiteli, že zboží je v souladu se smlouvou nebo má obvyklé vlastnosti v okamžiku jeho převzetí nebo zpřístupnění obsahu a dále po dobu dvou let, během nichž se nesoulad projeví.
- Na službu digitálního obsahu se výše uvedené použijí obdobně.
XV. Vyřízení reklamace
- Práva z odpovědnosti za vady uplatňuje zákazník osobně, nebo prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (na e-mail pořadatele uvedený v čl. I. VOP: Definice). Ustanovení čl. X. VOP se použije také na zákazníka – spotřebitele, nestanoví-li zvláštní podmínky pro spotřebitele jinak.
- Zákazník je při uplatnění reklamace povinen uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Tento požadavek lze měnit bez souhlasu pořadatele dodatečně jen tehdy, zažádal-li zákazník o opravu věci a vada se ukáže být neodstranitelná.
- Pořadatel je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o tom, kdy zákazník právo vyplývající z vad díla uplatnil, jakož i o způsobu vyřízení reklamace a době trvání vyřízení této reklamace.
- Nebude-li mezi stranami sjednána delší lhůta, reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je spotřebitel požadoval. O vyřízení reklamace pořadatel zákazníka vhodným způsobem informuje.
Část třetí – Závěr
XVI. Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP jsou veřejně přístupné na adrese www.mujprirozenyporod.cz.
- Uzavřením smlouvy dle těchto VOP zákazník současně potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, platnou cenovou nabídkou pořadatele a podmínkami jednotlivých služeb na stránkách pořadatele, včetně podmínek kvality díla a lhůt plnění a tyto přijímá.
- Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli tyto VOP změnit či doplnit. Změny a doplňky nabývají účinnosti jejich oznámením na internetových stránkách pořadatele.
- E-maily se považují za doručené následující den po jejich odeslání. E-mailová komunikace prostřednictvím e-mailu pořadatele uvedeného v čl. I. VOP a prostřednictvím e-mailu uvedeného zákazníkem je postavena na roveň písemné komunikaci.
- V případě, že některé ustanovení těchto VOP se stane neplatným nebo neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná.
- Tyto VOP pořadatele nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.2025.
Příloha č. 1 k VOP – Formulář pro odstoupení od smlouvy
Vyplňte tento formulář a pošlete jej pořadateli/prodávajícímu zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačí odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím 14denní lhůty od převzetí zboží.
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát: MUDr. Miroslav Gregor, Ph. D., se sídlem Smrkový Týnec 63, 538 21, Rabštejnská Lhota, Česká republika, IČO: 18833349, e-mail pro komunikaci: info@mujprirozenyporod.cz a provozovatelem stránek www.mujprirozenyporod.cz
Oznamuji tímto, že odstupuji od smlouvy o nákupu zboží/o poskytnutí těchto služeb:
Datum uzavření Smlouvy: | |
Jméno a příjmení: | |
Adresa: | |
E-mailová adresa: | |
Zboží/služba, které bylo zakoupeno: | |
Cenu žádám vrátit způsobem: Číslo bankovního účtu pro vrácení ceny bezhotovostním převodem: |
Datum 13. 3. 2025
Podpis spotřebitele
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
Příloha č. 2 k VOP – Formulář pro reklamaci
Vyplňte tento formulář a pošlete jej pořadateli/prodávajícímu v případě, že chcete uplatnit právo z odpovědnosti za vady.
Uplatnění práva z odpovědnosti za vady
Adresát: MUDr. Miroslav Gregor, Ph. D., se sídlem Smrkový Týnec 63, 538 21, Rabštejnská Lhota, Česká republika, IČO: 18833349, e-mail pro komunikaci: info@mujprirozenyporod.cz a provozovatelem stránek www.mujprirozenyporod.cz
Uplatňuji tímto své právo z odpovědnosti za vady u tohoto zboží/služby:
Datum uzavření Smlouvy: | |
Jméno a příjmení: | |
Adresa: | |
E-mailová adresa: | |
Zboží/služba, které je reklamováno: | |
Popis vad zboží/služby: | |
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum …………………………………………………. ………………………………………………….
Podpis zákazníka
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)